Subject: Otsime nõuandjat-koolitajat teabenõude esitamise teemal ajakirjanikele
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>, "AKI press" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 16:27:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meie liikmeslehed  sooviksid leida spetsialisti, kes õpetaks
ajakirjanikele, kuidas esitada tulemuslikult teabenõuet, kuidas vältida
tüüpilisi formaalseid ja mitteformaalseid vigu, mis võiksid info
väljanõudmist asutustest takistada või pidurdada, samuti  milliseid õigusi
ja võimalusi ATS ajakirjanikule – aga ka tavakodanikule - pakub.

Kas teie maja töötajate seast võiks leida sellist inimest, kes saaks
ajakirjanikele sellist koolitust pakkuda?

Tervitades

Väino Koorberg

Väino Koorberg

Tegevjuht - Director

Eesti Meediaettevõtete Liit

Estonian Association of Newsmedia Enterprises

 <http://www.meedialiit.ee/> www.meedialiit.ee